Потрібна допомога? Перегляньте наші Поширені запитання

Яку інформацію потрібно надати під час бронювання?

Вам потрібно вказати своє ім’я, адресу електронної пошти, номер телефону та платіжні дані. Для деяких готелів також може знадобитися додаткова інформація, наприклад імена гостей або особливі побажання під час заїзду.

Як я отримаю підтвердження бронювання?

Після бронювання ви отримаєте електронного листа з підтвердженням та деталями вашого бронювання. Якщо лист не надійде протягом 10 хвилин, перевірте папку "Спам" або зверніться до нашої служби підтримки.

Чи можна забронювати номер на сьогодні?

Так, багато готелів приймають бронювання в день заїзду за умови наявності вільних місць. Щоб переглянути доступні варіанти, виберіть сьогоднішню дату заїзду на головній сторінці.

Чи можу я забронювати номер для іншої людини?

Так, ви можете забронювати номер для іншої особи. Вкажіть ім’я гостя у формі бронювання та переконайтеся, що він або вона отримає підтвердження з деталями для заїзду.